Tuesday, July 3, 2012

Saya Seorang Tukang Jahit ???

Assalamualaikum???



Hello ........anybody home? Ihiks. Semalam Sha baru masuk office. Yelah firstly sebab semalam kan hari Isnin yakni hari pertama di minggu baru di bulan Julai. Secondly minggu lepas kesihatan Sha tak begitu baik dan asyik on-off-on-off sahaja. Ada hari yg Sha masuk office dan ada hari yg Sha batuk teruk. Hmmmmm susah juga since rutin Sha bekerja ni sangat memerlukan untuk Sha bercakap dengan orang. So jika batuk yg teruk macam tu memang Sha mengalah dan better untuk berehat di rumah. Sepatutnya Sha masuk kerja di hari Sabtu dan Ahad baru-baru ni disebabkan Sha perlu ganti cuti. Tapi memandangkan mak abah dan enchek hubby bagi nasihat untuk berehat so Sha akur. 

Cuma Sha sedikit beruntung bila dapat access e-mail office dari smartphone jadi banyak jugak gunanya. Lagipun kebetulan semalam ialah hari di mana client Sha seramai 90 orang berlepas ke Taman Negara, Pahang. So basically 2-3 hari sebelum kejadian memang tak menang tanganlah kan, ada je perkara yg perlu dilangsaikan. Huhuhu.

OKlah so back to topic. Ceritanya ada satu hari tu Sha tengok si Damia ni macam tengah ukur seluar pun ada...eh hairan jugak! Nak kata ada bahagian yg koyak di seluar tersebut yg mungkin menarik perhatiannya, tapi tak ada pulak ! Dia doq pegang pembaris sambil pegang seluarnya. Dalam hati Sha kata...ni nak jadi tukang jahit ke apa ni ? Hak Hak Hak...... Hmmmmmm........ lama-lama Sha berbisik dalam hati..Damia, be all that you can be !!!! :))    






15 comments:

Unknown said...

alooo pandainyer dia..

Unknown said...

rasanya bakat dan minat dia dah dapat dikesan dah tu.. hehehehe.. pesanan saya, berikan dia kehidupan yang di ingini. bukan kehidupan yang kita ingini.. InsyaAllah dia akan berjaya satu hari nanti

akubiomed said...

Sesi melipat kain atau memotong kain. :-)

Unknown said...

Bagus2...
Boleh buat part time nanti.. ha ha..

Myra Jay said...

Wahhh!!! ada gaya tu :)
Mana tau besaq nanti :)

|| NaFiRaa || said...

olololo..comelnye..
tukang jahit cilik..

Unknown said...

Nurul...

hiks

Unknown said...

Boni..

betul tu..couldnt agree more..

Unknown said...

akubiomed..

mungkin kedua dua nya

Unknown said...

Fazrol..

hiks

Unknown said...

Myra Jay...

insyaAllah :)

Unknown said...

Nafira..

tq you

Unknown said...

bukan tukang jahit la mama..mia nak jadi fashion designer mcm hatta dolmat :p

Unknown said...

Chii...

fashion designer ye?

hehehe

Anonymous said...

mmg kelas la mia ni..sgt2 kreatif..huhuu

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!