Thursday, July 12, 2012

"Nandos Malaysia" & "Bro Framestone"

Assalamualaikum ?? Salam Sejahtera !!



Nandos Malaysia dan Bro Framestone ialah dua jenama yg sangat dermawan di Malaysia. Nak tahu kenapa? Hmmmm kedua-dua ikon popular ni tak henti-henti menganjurkan Contest untuk peminat masing-masing. Almaklumlah rezeki tu elok lagi jika ia dapat dikongsi bersama, betul kan? 

Tengok gambar-gambar kat bawah ni anda dah tahu Sha sokong siapa kan? Ngeh Ngeh Ngeh. Go Harry!! Go Harry!!


Ingat lagi tak entry AWEKS THE HULK ni? Kesinambungan entry tersebut ialah entry pada hari ini di mana Sha perlu yakinkan kat semua orang bahawa si Harry Kok tu memang superb!! 

Kenapa Harry Kok SUPERB ?? Sudah tentu kerana Harry Kok mewakili warna hijau dan hijau itu mewakili alam semulajadi yakni gunung-ganang, bukit-bukau, air sungai dan laut serta udara. Sebagai manusia yg cintakan alam sekitar maka kita perlu menjaga amanat ini demi untuk generasi akan datang. So marilah kita bersatu-padu untuk menyokong Harry Kok !!!!! :)


5 comments:

[PCL] said...

Go hijau..Go Harry Kok !!...tak tau plak sy sokong yg mana satu..terasa nak buat juga contest nih..haha ada hati ! gud luck.

puanbee said...

Nandos dan bro framestone mcm cendawan kak ? hehehe ..

good luck ..

Boni JLL3 said...

go kak sha!! gud luck tau!!! hehe

ProfHariz said...

Chicken chop mmg best. Kembar PH kerja nandos. Tiap2 hari makan ayam. Hahaha

chii said...

go green..go hijau..errhh..hehe..all the best sha :D

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!