Friday, July 20, 2012

Perkara yg aku HARAM buat esok kat office

Assalamualaikum ? Salam sejahtera !


Perkara tersebut tentulah aktiviti cicah 'sebikut' (biskut) dengan air nescafe panas  :)


Best wor layan biskut HWA TAI ni ..So milky dan nyummyyyyy. Makan 4 keping pun kenyang eden!


DUCHESS Cookies by HWA TAI cuma berharga RM2.60 di kedai 7Eleven. Ihiks


Aktiviti cicah biskut dengan air panas di waktu petang sungguh seronok! Hilang sedikit rasa kekecewaan tatkala melayan kerenah client yg sedikit 'sengal' Ahaks !


Pose dengan t-shirt NUFFNANG BLOGOPOLIS MALAYSIA 2012 yg sangat awesome!!!

Selamat menyambut bulan Ramadhan dan Selamat Mengerjakan Ibadah di Bulan Ramadhan !!!!

15 comments:

saharinasaharudin said...

hihi.start esok akak dah xbleh mkan biskut cicah nescafe. :)

Fazrol said...

Selamat menyambut Ramadhan kak sha...

Boni Kacak said...

wah... terliur dah tgk biskut2 tu

KiD said...

boleh aje buat kat office tu.,. tapi lepas maghrib ler.. hik3

Riena Haiqal said...

Salam Ramadhan dan Selamat menjalani ibadah puasa buat Sha dan keluarga..

Nurul Akmal said...

Hehehe kalau dah puasa mestilah tak leh makan kak sha.. ;)

Zarul Umbrella said...

salam ramadhan buat Sha dan suami

chii said...

selamat berpuasa sha..nasib baik chii buka time mlm..so xde la terliur sgt tgk biskut tu..ehehe..tp jgn curi2 mkn plak ye :p

HUDA said...

Selamat berpuasa! :)

KiD said...

dah masuk posa ke tiga nih.. ayook!! buat ape kat opis tu?

Anonymous said...

Salam Dear??
nice background..I Loike!.
Air mineral jenama apa nih?.. ;P

Hmm bila kita nak berbuffet ek?..
ok Kerja lelok yer.

Your Hubby
^_^

izla said...

hehehe..
jangan tercicah la sudah harini..

selamat berpuasa Sha..

Myra Jay said...

Salam Ramadhan kak..

Melelh tengok walau cuma biskut cicah air je ;)

eita said...

nampak sedap la biskut ni nk cube beli la hehe

Eliss Mie said...

selamat berpuasa sha :)

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!