Wednesday, July 4, 2012

Wordless Wednesday : Eyriqazz vs Denaihati contest (Pressure dan Lunch at 4 pm)


Published with Blogger-droid v2.0.4

26 comments:

Riena Haiqal said...

wow nampak sedap.. tapi bila di perhati2 masih juga saya tak tahu makanan apa ni? hehehehehe. saya dah tunggang terbalik dah kat sini masih juga saya tak tahu apa ni.. :)

Nurul Akmal said...

Hehehe sampai camtu sekali jadinya.. hehehehe

MyMy said...

aik?
napa title Eyriqazz? hehe

Boni JLL3 said...

jap2.. kenapa ada nama contest tu?hehehe.. ni adalah satu keunikan ni..aahaha

JMR said...

unik ni..tittle lain tp gmbr mkan..mungkin ada cerita di sebalik gmbr?:-)

Ibu Ilyanie(s) said...

jemput jenguk blog akak. (dulu kita sama2 VPI, ingat lagi??) and folo me too yah! :D

http://ibuilyaniescottage.blogspot.com
http://puterihannan.blogspot.com/

KiD said...

lunch kul 4pm?? waaaaahhh

putera said...

makaroni ke tu. Boleh meleleh air liur nie.

suri said...

ada nak bli tapi takut anak tk makan klu mkn sy jer sorang,,slu wat spigethi jer heee

daddydee said...

makan kekenyang ye walaupun pressure

QueeN TerataI said...

tgk tajuk mcm nk tulis entri tp WW.. hehehe

salam kenal dari saya.. thanx sudi singgah..

selamat berjaya dlm contest Eyriqazz vs Denaihati tu yer

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

waduhhh terus rasa lapar

CIK TOM said...

wah smpi pressure xselera makan ke?

Sharidawati Shahrudin said...

Riena Haiqal..

sorry dear..tak bermaksud utk bg u keliru :)

its a IKEA vege pasta with tomato dan IKEA hot coffee

Sharidawati Shahrudin said...

Nurul..

pressure tau...

lalalalala. hiks

Sharidawati Shahrudin said...

MyMy..

sebab tengah kalut ketika sedang buat entry Eyriqazz vs Denaihati :)

Sharidawati Shahrudin said...

Boni...

saja je menumpang glamer Eyriqazz.gitu. hahaha

Sharidawati Shahrudin said...

JMR...

ngeh3x.. mungkin juga

Sharidawati Shahrudin said...

Ibu Ilyanie...

kita sama sama belajar di Mtrix uum ye?

arghh tiba2 hilang ingatan :)

Sharidawati Shahrudin said...

Kid...

stress punya pasal..hehe

Sharidawati Shahrudin said...

Putera...

yezza :)

Sharidawati Shahrudin said...

Suri...

jika nak masak pasta, u guna cara yg sama untuk asak spagetti ! cubalah :)

Sharidawati Shahrudin said...

Daddydee...

harus!!! haha

Sharidawati Shahrudin said...

Queen Teratai..

hehe ada makna tersirat di sebalik tersurat..hehe

Sharidawati Shahrudin said...

Mak Dara...

ngeh3x...jom makan1

Sharidawati Shahrudin said...

Cik Tom..

mungkin juga..

haha

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!