Friday, March 9, 2012

One Inspired Year at Q Partner Travel & Tours Sdn Bhd

Asslamualaikum???

Hello lovely? 

Diam tak diam dah satu tahun Sha bekerja di company baru selepas resign dari Reliance Travel. Dan satu tahun jugaklah Sha ulang-alik dari Cheras ke Damansara hari-hari. Hujan ke panas ke guruh dan kilat sabung-menyabung ke gagahkan juga untuk pergi bekerja. Al-maklumlah sebelum buat keputusan untuk resign dari Reliance Travel dan sebelum terima tawaran dari Q Partner Travel, Sha dan enchek hubby dah pun duduk semeja dan berbincang secara terperinci.

Kalau dahulu pejabat Sha di Kuala Lumpur yakni di Golden Triangle, kini Sha berulang-alik hari-hari dari Cheras ke Damansara sebab pejabat Q Partner Travel terletak di IKANO Power Centre. Keputusan dah pun dibuat dan kami suami-isteri telah sepakat.

Al-maklumlah kami berdua kena ambil kira tentang keperluan Damia juga kerana pada ketika itu, yakni pada ketika itu Damia baru berumur 6 bulan. Salah seorang dari kami kena pulang awal dari pejabat sebab nak ambil Damia dari rumah pengasuh. Yelah, kesian pulak kat Damia jika lewat ambil dia dari rumah pengasuh.

Ok kat bawah ni ada bererapa keping gambar pejabat baru Sha yakni Q Partner Travel & Tours yg terletak di dalam IKANO Power Centre.

Ni kat dalam pejabat Sha. Ada sofa untuk customer duduk dan tunggu sementara turn mereka tiba. Dekat cermin tu nampak tak ada satu bahagian itinerary? Kat situ kami letak itinerary Reliance.

Lawa tak poster Korea tu? Gambar tu dekat Pulau Jeju, Korea. Season masa kat dalam gambar tu is autume season which is pada bulan September - November setiap tahun.


Q Partner Travel & Tours Sdn Bhd. Sha ambik gambar ni dari luar pejabat, kat wlkaway dalam IKANO.

Anyone planning to travel oversea? Hand's up !! Or keyboard's up !!!!! hehehe

Selalu jugak Damia singgah pejabat ibu dia. Masa gambar ni diambil, Sha, enchek hubby, Damia dan family In law pergi ke IKEA. Makan meatballs.  Damia suke bila dapat Hand Puppet dari IKEA ni !!! :))


hi...tolong re-tweet dan share di wall facebook anda boleh ?

6 comments:

Anonymous said...

diam x diam da setahun eh kat sane... challenging betul bab travelling..

Anonymous said...

bestnya dok keje kat travelling ni.. :)

Unknown said...

reader....

nampak cam sekejap aje dah satu tahun, kan? hehehe

Unknown said...

Hanani....

ada yg best dan ada gak pengalaman yg tak best...mcm tu lah kehidupan kan?

aksarafendi said...

dpt gi travel gak x?hehehhehe

Unknown said...

Aksarafendi....

Dapat..mestilah dapat. been to China for 5 times dan been ti australia for 3 times :)

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!