Wednesday, September 5, 2012

Wordless Wednesday : Resort World Sentosa Singapore package from RM458 per person

12 comments:

Denaihati said...

menarik promosi ni. 2D 1N mcm tak cukup je.

siti rokiah said...

wahhh mcm best jer

lepakk.com said...

Best ni..thanks for sharing

Fazrol said...

ada duit lebih boleh laa..

Rosidah Binti Muhamad said...

Hai sha..sory lama tak dtg sini. Beraya sakan tu yg sampai takcukup masa nak bw.
Amboii..singapore, belom terpikir sampai ke sana lagi. Nak tawaf satu malaysia dulu..tp info yg bagus utk dkongsi..

Hazmin Hamudin said...

Bagi saya yang berpendapatan sederhana ni, masih terasa agak mahal pakej tersebut. Hehe

KiD said...

murah lagi takde ke? hehehehee...

akubiomed said...

Belum pernah jejak kaki ke Singapura. Teringin ke Universal Studio.

Sya Isya said...

hotel2 di Singapore memang mahal. Pakej yang ni kira murah lah juga sbb termasuk tiket USS

KiD said...

singapore?? belum lagi daaaaaa

donnyien dot com said...

mahal klu xda duit mcm aq hehe

MyLegoland said...

Mcm best tuu.. dah lama tak pegi s'pore. maybe good time 2 go there.

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!