Friday, August 3, 2012

Mimpi Shakiddo Datang Beraya

Entah semena-mena Sha termimpikan si Shakiddo pagi tadi. Horror juga cerita mimpi Sha kali ni, kan? Haha..nak kata Sha tidur tak basuh kaki tak mungkin sebab dah basuh segala-galanya. Aduyyaiii. 

Beliau ada datang beraya ke rumah kami so macam biasalah sebagai tetamu Sha dan enchek hubby layankan ajelah. Kami jamu beliau makan kuih raya yg pelbagai jenis tu dan air sirap ais. Borak punya borak lepas tu beliau minta izin nak balik sebab nak masuk kerja shift petang katanya. Sha sempat hulurkan sekeping sampul raya beserta dengan duit raya untuk si Ilham, anak beliau. Lepas tu beliau pun naik motor vroom vrooom dan hilang dari pandangan mata kami. 




Tup tup handphoneku berbunyi kring kring kringgg.

Bila Sha jawab "hello" Sha terdengar suara mak Sha kejut bangun sahur. Huhuhuhu..owh ku bermimpi rupa-rupanya. Muehehehe...*GelakGulingGuling*

Adehh adakah mimpi itu bermaksud Shakiddo nak taja Unifi di rumah Sha???

Atau adakah mimpi itu mahu perli Sha sebab Sha belum hantarkan penyertaan ke Contest CERITA PUASA RAMADHAN 2012 shakiddo.com” ????

Hahaha. Sekian


11 comments:

Eca Dwinky Asha said...

hahaha..terbaik mimpi kak sha ne....

Fazrol said...

amboi.. sampai termimipi2..

akubiomed said...

Huit sampai termimpi-mimpi. Nasib baik tidak mimpi menang contest Kid. :-) Selamat berjaya.

Wanabe PJ said...

hahahaha..memang terbaik..sampai termimpi2..basuh kaki ke idak ni ms nak tido..haha..

|| NaFiRaa || said...

hehehhe... tak sabar nak raya dah kot.. sampai mimpi raya tu haa..kikiki

Matjoe said...

kid bwk duit raya la tu

Rosidah Binti Muhamad said...

Senyum sayer baca ni..sampai skg mak yg kejut sahur ke?..hehehe

Huda Mcgyver said...

ooo.. mak kejut sahur ye.. hihihihi

JMR said...

bahayA ni bini org mimpi hubby org lain ni..hahaha

KiD said...

bangun!! bangun!! dah raya nih.... hahahahahaaa

Myra Jay said...

Hheee, siap mimpi lagi ye kak Sha... :)

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!