Tuesday, January 31, 2012

th3b0r3dsha jadi penyampai berita di TV3

Assalamualaikum ??? Hello Hello readers ???

So far Sha pernah pergi Auditorium RTM untuk rakaman program televisyen 'Prisma'. U Olssss ingat lagi tak program 'Talk Show' tu yang dihoskan oleh Rosyam Nor dan isteri M.Nasir iaitu Marlia Musa. Masa tu Sha masih kat Tingkatan 5 kat Sekolah Menengah Subang Jaya. Kelab Pembimbing Rakan Sebaya sekolah Sha ada buat rombongan so apa lagi Sha kan suka bab-bap public speaking ni. Ihiksss....

Baru-baru ni Sha pergi ke Sri Pentas TV3, Bandar Utama untuk ambil Pas Masuk ke Anugerah Juara Lagu ke 26 yang telah pun bersiaran pada 29 Januari yg lepas. Hu...hu...hu..hu Ala, janganlah marah,  sebab tajuk kat atas tu hanya angan-angan Sha je. Nanti bila dah jadi kenyataan, Sha share kat blog ni OK? :)

Ada 2 kali slot untuk ambil pas masuk tu, yakni pada jam 10 pagi dan pada jam 2 petang. Kebetulan pada Hari Raya Cina kedua tu Sha kena kerja. So Sha pilih untuk amik pada sebelah pagi. Lagipun kalau beratur di sebelah petang tentu panas kan. Ahakksss Sha kan puteri lilin. Ngeh3..

Sha sampai kat TV3 pada jam 9.20 pagi dan queue memang panjang. Tapi nasib baik tak lama sangat beratur sebab tepat jam 10 pagi kaunter dah dibuka dan tak sampai sepuluh minit lepas tu Sha dah dapat pas masuk AJL26. Tapi setiap seorang hanya boleh ambil 2 keping pas masuk je. Alahaiiiii ikutkan hati Sha nak ambil lebih tadi. 

Jom layan gambar....











hi...tolong re-tweet dan share di wall facebook anda boleh ?

2 comments:

Alyza Fisol said...

oh office ku...hehehe

Unknown said...

AlyzaFisol.....

Oh disitu ke? ok..nnt senang kita nk berdating ye plus gossip2 ye? huhu

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!