Wednesday, April 4, 2012

Wordless Wednesday : Darah ye bukan Dara

Assalamualaikum ????




Hello lovely !!!! Edisi Wordless Wednesday kali ni Sha takmo taip banyak-banyak sebab nanti Abam Suara Seksi ni bising, yelah tajuk pun wordless so apa celop kalu taip banyak-banyak. Nama pun wordless kalau nama wordfull lain lah citer. Hahahahaha......Jangan marah ye !!! 

Jom? Jom? Jom?!!!

Ujian darah pada kali ini. 

12 comments:

Cik FaRiZaM said...

ujian drh ...byk nye drh kene amik ...sy tak pernah buat. nnti kalau nak wat hiv test kene buat kan???

Anonymous said...

Nasib bek darah nak kuar klau dia xmo kuar nanti kena fishing2 lg dlm vein k.cik tu...huhu
:bety

hazman aka species1980 said...

Hurmmm... pekat betul la darah tue... anyway next wordless wednesday just letak GAMBAR JE TANPA SEBARANG PERKATAAN tau.... hehehehe

akubiomed said...

Ambil darah untuk tujuan apa?

Sharidawati Shahrudin said...

Fasz.....

yup bila awak nak kahwin nnt kena amik sikit je darah awak...mcm stapler je jarum tu ...jgn risau ok??

Sharidawati Shahrudin said...

Betty....

Ihikssss... ada sedikit seram masa nak amik darah tu...kikikikiki.....tapi i ni kan berani ?? haha

Sharidawati Shahrudin said...

Akubiomed .......

Ni untuk pastikan Sha ada tiroid atau pun tidak.... huhuhuhu. Mintak mintak lah bukan. Amin.....

Sharidawati Shahrudin said...

Hazman......

pekat kan darah tu? huhu.

ohhh gitu yek cara-cara nak masak wordless wednesday? hehehe

Baiklahhh.... Tengss

Nurul Akmal said...

Nurul takut darah.. :(

KiD said...

aaaaaaahhhhhh... dara!! eh silap, darah! hahahhaa

Sharidawati Shahrudin said...

Nurul....

dulu2 sha pun takut tengok darah, lama lama baru ok...hiks

Sharidawati Shahrudin said...

Kid....

ahaks...kid oh kid..huhu

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!