Sunday, November 6, 2011

Damia minat hindustan ke atau minat nak main violin?

Selamat pagi!!!!! Rasanya tak terlalu awal untuk th3b0r3dsha ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya AidilAdha untuk sumer readers blog th3b0r3dsha. Entry tentang sambutan Hari Raya Haji akan menyusul selepas ini..........Stay tuned ok?

Sebenarnya th3b0r3dsha beraya di Melaka ni......rumah kedua orang tua th3b0r3dsha, Alhamdulillah th3b0r3dsha bersyukur kerana dikurniakan nikmat serta dipanjangkan umur sehingga kini. Flashback, raya haji tahun 2010 th3b0r3dsha, enchek hubby dan nur damia beraya di rumah kedua orang mentua th3b0r3dsha di Shah Alam. Seperti rutin setiap pasangan yg telah berkahwin, kami pun amalkan sistem rotation...Hu Hu Hu...Thanks to the democracy system we applied :))

OK back to topik post ni......th3b0r3dsha sempat usha-usha gambar dalam digital kamera ni...terjumpa beberapa keping gambar yg th3b0r3dsha ada snap beberapa bulan, say 5 months before?? Masa tu damia dok layan kereta bulat dia lagi !!! :)


th3b0r3dsha tiba-tiba nak snap gambar sebab melihatkan baby th3b0r3dsha macam terpaku pulak tengok drama hindustan kat tv3. Tak berkedip mata dia tengok drama hindustan, tau !!! Ihikssss ! Rupa-rupanya ada satu adengan tu pelakon dia tengah gosok violin........! Ada lah lagu hindustan masa adengan tu tapi bukan lah lagu rancak tau !!! Tapi lagu Hundustan yg mendayu-dayu, tangkap cintan kot? He He He...

Tu pasal th3b0r3dsha snap moment tu dan kat sini th3b0r3dsha kongsikan dengan u olsssss..my beloved readers. U olsss agak-agak damia ni memang peminat cerita drama hindustan macam ibu dia ke atau mungkin dia minat nak belajar main violin???? Jeng Jeng Jeng...

Hmmmmmmm.....jom layan gambar ni :-

Masa ni dia tengah ralit tengok tv!

One of the adengan masa gosok Violin sambil mendendangkan lagu hindustan. sengaja th3b0r3dsha zoom in kat tv masa tu.

Ha Ha Ha, masa ni dia dah sedar ibunya snap gambar dia....Hai ibu ni paparazi tau !! :)

Itulah seronoknya dapat snap gambar-gambar macam ni, boleh flashback dan ingat balik semula memori ketika sesuatu gambar itu diambil. Kiranya macam Yuna la, dalam iklan Canon? Kan dia 'habaq' ...di setiap gambar ader lagu !!! Ahakssss pinjam tagline sat yek, Yuna!

Agak-agak kalau dah besar, damia mintak ibu dan abah hantar dia ke kelas violin, mungkin kah di sini puncanya.......atau di sini titik tolaknya ? Hu Hu Hu........... Wallahualammissawab!



4 comments:

lilyothman said...

Permulaan yang baik...ibunye, bagila galakan...hihii...

Anonymous said...

waa tp pic 1st tu kurang jelas ar..hik3..frm m.de..

KiD said...

ini like mother like daughter nih,, hehehehe

the::bored::sha said...

lily...hmmm insyaAllah, moga yg baik2 aje...dlm hati selalu bisik kt damia, "be all you can be"...hihihi

enda....ho'o lah biler nk pakai dslr ntah?kekkekee

kid..tahu x ape! haha

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!