Friday, April 29, 2011

Farewell party ....edisi terakhir :::: 24 Feb 2011

Hi All...Dalam nak mengelak-elak dengan pelawaan kak Izat, th3b0r3dsha tak dapat juga untuk menolak farewell party ini. Yelah kan, sejak dua menjak ni th3b0r3dsha berkawan rapat pulak dengan kak Izat setelah kak Izat jadi mastermind untuk office relocation & renovation. Kak Izat antara staff yang tak menang (ada staff yg kalah ke?? hehe) tangan sejak pihak pengurusan Reliance bersetuju untuk menyuntik dana untuk projek kali ini. Kalau tak silap th3b0r3dsha sejak beberapa bulan yang lepas kak Izat dah mula sibuk!! Ofis th3b0r3dsha, Ideal Malaysian Support Sdn Bhd berpindah ke tingkat 6 dari tingkat 8. Huhuhuhu....2 tahun sebelumnya ofis kami kat tingkat 5.

OK berbalik pada citer kak Izat tadi, kak Izat lah yang diperlukan untuk lakaran ofis lama dan baru, perabot lama dan baru sehinggalah berhubung dengan kontraktor. Dari sebesar2 benda macam permaidani baru dan 'cubical' sehinggalah kecik2 benda macam paku untuk meja dan roda untuk kerusi.

OK farewell kali ini bertambah meriah dengan kehadiran Rachel, salah seorang staff yg rapat jugak dengan th3b0r3dsha terutama ketika dia di bawah Jabatan Pemasaran atau marketing department. Tak lupa Liana yg turut serta sekali lagi...huhuhuhu.....Venue ? Kat La Rambla, Jln Yap Kwan Seng.

Mau nonton gambar2? Check it out...


3 comments:

CMS Websites said...

beautiful your farewell party and colorful recipes. nice your looking

Bed and Breakfast Brugge said...

Superb your Farewell party. yummy recipes and good looking

Anonymous said...

wow awesome sharing

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!