Thursday, April 28, 2011

Farewell Party edisi ke TIGA

Alhamdulillah...hari ketiga dlm minggu terakhir th3b0r3dsha kat Reliance masih ade lunch date dgn rakan2 pejabat...Siapa lagik kalau bukan dgn Kajol..ehehehe..eh bukan lah. Dengan Banumathi dan Lili. Both are from ground floor office, the fullfilment team under Business to Business.

Nasib baik th3b0r3dsha masih lagi dapat tawaran yang sama walaupun telah menghancurkan hati Banu dan Lili pada hari semalamnya. Mana taknyer, kan th3b0r3dsha terpaksa batalkan lunch dengan Kajol...eh Kajol pulak..dengan Banu dan Lili pada saat2 akhir......setelah th3b0r3dsha terima pelawaan Polline kerana lunch itu telah dirancang sejak awal lagi dan libatkan rakan sekerja dari Subang Jaya dan Damansara....cuma saje lah mereka nak bikin gempak, pelawa pun agak2 last minute gitu...hehehe. Anyway trimas kepada Banu dan Lili sekali lagi.

Kami punya lunch date jatuh pada 23 Februari dan masa untuk pose2.....auwww ..hik3




Alhamdulillah....rezeki jangan ditolak dan musuh jangan dicari....Sedih bercampur hiba sebab Banu ialah salah seorang rakan India yang rapat dan satu satunya pekerja India di Reliance HQ ni....Ade sorang lagi Madhuri Dixit a.k.a Rita James yang bekerja kat Reliance Sunway Piramid...Uhuhuhuuuu..Promote ek jangan tak promote? hahaha

2 comments:

b&b breakfast said...

Superb Posting for Farewell party .

Health Insurance said...

Good Looking and perfect posting

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!