Friday, November 4, 2011

Kenapa crowd di IKEA kurang ramai hari ini ?

Salam Jumaat semua.....terima kasih u olssss sebab masih sudi visit blog th3b0r3dsha ni. Amacam jelita tak layout, design dan theme baru blog th3b0r3dsha? Kalu setuju silah angguk laju-laju yeah? Hu Hu Hu.....
Sebenarnya ada beberapa pembaharuan yg th3b0r3dsha nak tambah baik dalam blog terchenta ni...InsyaAllah, God willing, ia akan direalisasikan dalam beberapa hari ni okay. Almaklumlah selang 1 hari lagi umat Islam di seluruh dunia akan menyambut Hari Raya AidilAdha, kan?? Alhamdulillah, bersyukur di atas nikmat yg Allah kurniakan pada kita sumer.

OK back to topik post ni........Di bawah ni th3b0r3dsha ada senaraikan sebab-sebab musabab dan kebarangkalian yg boleh th3b0r3dsha simpulkan apabila melihat keadaan crowd yg kurang ramai di IKEA, IKANO Power Centre mahupun di the Curve. Eh jangan tak tau kami di office ni kalau bab ziarah ke tandas, kami pilih tandas di the Curve, membeli-belah makanan tengahari (aktiviti menapau) di IKANO ..dan pergi bayar parking free pulak kat IKEA...Ha Ha Ha....So tiap-tiap hari memang kami tawaf habis mall ni. :)) Wah, gitu !!!



Jom semak jawapan kepada soalan yg th3b0r3dsha berikan :-

Crowd di IKEA kurang ramai sebab.....

1. Ramai warga Klang Valley dah bersesak-sesak di lebuhraya untuk pulang ke kampung terchenta, baik di DUKE highway, PLUS highway, NKVE dan macam-macam lebuhraya lagi lah. Lebuh Ampang? Sekalilah tu...:)

2. Ramai juga warga Klang Valley yg dah berada di kampung dan tengah tolong orang kampung untuk siapkan kawasan untuk ibadah qurban. Ada pulak tu yg pergi tolong kumpulkan khemah untuk dijadikan ruang melapah daging qurban nanti. Er..khemah ala-ala Arab ada tak nanti? :))

3. Ada jugak warga KV yang berpusu-pusu untuk menghadiri Anugerah Skrin 2011 !!! Amboi, sentap, Mak!! U olsss kalau bab #retis memang the pantas ! Jangan lupa buat live blogging dengan update status twitter U olsss ye...?

Sekian buat kali ni....to readers yg akan pulang ke kampung halaman malam nanti, th3b0r3dsha jumpa U olsss kat highway, yeah???? Hu Hu Hu....... 

4 comments:

puanbee said...

selamat hari raya aidiladha sha .. heheh ...nanti email ya!

Unknown said...

thanks bee....really appreciate ur help...sha emel sat g okay..:))

Geng Borak said...

kid tak pernah gi IKEA.. hahahaa

Unknown said...

Kid..biar bonar? hehehe

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!