Friday, January 4, 2013

Prestasi Blog


Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam tahun baru. Tergerak untuk Sha periksa prestasi blog Sha buat masa ini dan di sini Sha ada tempek result yang Sha dapat ye =) Almaklumlah dah masuk tahun baru banyak benda nak kena periksa kan termasuklah road tax dan insurans kereta masing-masing. Mari check sama-sama ye takut-takut driving lesen pun dah mati...Ngeh3



Salah satu tips blogging yang pernah Sha pelajari mengenai SEO ialah prestasi blog. Prestasi blog memainkan peranan yang penting untuk sesebuah blog diposisikan kedudukan atau tempat yang lebih baik di Search Engine Results Page atau SERP. Bila prestasi blog bagus maka lebih tinggi kebarangkalian blog tersebut berada di page hadapan Google.com. Anda boleh check prestasi blog anda di gtmetrix.com. 

Oh ye, sebenarnya Sha ada satu pengumuman yang ingin dibuat cuma Sha masih menunggu waktu yang sesuai untuk ia diumumkan. Berikan sedikit masa lagi kerana masa begitu suntuk untuk Sha khatam segala benda. Al maklumlah ia benda baru. Walau bagaimanapun let me give you a hint ye, perkara tersebut tentunya berkisar tentang dunia blogging Sha =)

Sesuatu yang baru dalam dunia blogging menanti Sha di tahun 2013 ini. In shaa Allah



3 comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!