Showing posts with label iCity Shah Alam. Show all posts
Showing posts with label iCity Shah Alam. Show all posts

Friday, May 18, 2012

BIG TASTE CAFE SECTION 7 SHAH ALAM

Assalamualaikum ???



Beberapa minggu yg lalu Sha dan family sebelah enchek hubby telah berkesempatan untuk pergi celebrate birthday pak mertuaku di Big Taste Cafe, Seksyen 7, Shah Alam. Ngeh3x.... yer yerrr ni salah satu citer yg dah dah lama. Muehehehe...

Rasanya ramai yg dah boleh agak kat mana lokasi Big Taste Cafe ni.... betol tak? Sebabnya kat Seksyen 7 ini kita boleh tengok macam-macam landmark, contohnya Universiti Teknologi Mara kampus Shah Alam, iCity, Gedung kain Jakel, gedung perabot dan lain-lain lagi. Lepas tu pulak kedai makan pun berderet aje kan kat Seksyen 7 tu? Hehehe..... So lokasi sebenar Big Taste Cafe ni terletak di belakang gedung kain Jakel. 

Menu utama kat sini more into Western Food. Sorry ye Sha tak amik banyak gambar makanan sangat, cuma menu yg Sha makan tu ado la eden nangkapnya. Hehehehe.....  Sha makan Napolean Pizza dan teh 'o' beng. Enchek hubby order Kueytiaw Kungfu, Mom in-law order Laksa Johor, Dad in-law order Nasi Goreng Kampung, Maksu order Lasagna, my SIL masing-masing order Rib-Eye Steak, 1/4 Grilled Chicken dan Seafood Carbonara. Nyummyyyyy.

Jom layan gambar-gambar yg kami snap.... :D

Cahaya lampu agak suram bagi membangkitkan mood romantik. Ecewahhhh tapi still ada cahaya yg mencukupi bila nak ngappp makanan tu masuk mulut ! ! Haha ! ! Decoration di dalam cafe pun cantik dan menarik. 


Haaa...... gambar puting baby tu sebab Al-Tuannya sedang ZzZzzZZZ ... Huhuhu.. Damia syok tidur  atas kerusi sebelah ai dan dia tidur dari dalam kereta lagi... Bila kami dah nak habis makan baru beliau terjaga. Hamekk...


Napolean Pizza yg Sha order.... Fuhhh best wor bila makan dengan limpahan keju nya yg mewah......Huhuhu... Tu belum ai citer fasal mushroom nya, nenas nya, black olive dan lain-lain? Simply delicious... Marvellous !!! :D 


Ice cream ni my dad in- law yg order......Tapi kami semua membedalnya.....Haha...