Assalamualaikum ???
Beberapa minggu yg lalu Sha dan family sebelah enchek hubby telah berkesempatan untuk pergi celebrate birthday pak mertuaku di Big Taste Cafe, Seksyen 7, Shah Alam. Ngeh3x.... yer yerrr ni salah satu citer yg dah dah lama. Muehehehe...
Rasanya ramai yg dah boleh agak kat mana lokasi Big Taste Cafe ni.... betol tak? Sebabnya kat Seksyen 7 ini kita boleh tengok macam-macam landmark, contohnya Universiti Teknologi Mara kampus Shah Alam, iCity, Gedung kain Jakel, gedung perabot dan lain-lain lagi. Lepas tu pulak kedai makan pun berderet aje kan kat Seksyen 7 tu? Hehehe..... So lokasi sebenar Big Taste Cafe ni terletak di belakang gedung kain Jakel.
Menu utama kat sini more into Western Food. Sorry ye Sha tak amik banyak gambar makanan sangat, cuma menu yg Sha makan tu ado la eden nangkapnya. Hehehehe..... Sha makan Napolean Pizza dan teh 'o' beng. Enchek hubby order Kueytiaw Kungfu, Mom in-law order Laksa Johor, Dad in-law order Nasi Goreng Kampung, Maksu order Lasagna, my SIL masing-masing order Rib-Eye Steak, 1/4 Grilled Chicken dan Seafood Carbonara. Nyummyyyyy.
Jom layan gambar-gambar yg kami snap.... :D
![]() |
Ice cream ni my dad in- law yg order......Tapi kami semua membedalnya.....Haha... |



