Monday, January 14, 2013

It takes 2 to tango

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Januari ini genaplah 2 tahun usia Sha dengan Q Partner Travel and Tours, sebuah travel agent yang sangat sinonim dengan Reliance Travel. Ini semua kerana Q Partner pernah menjadi franchisee Reliance suatu ketika dulu.

Alhamdulillah Sha bersyukur kerana masih diberi kekuatan untuk bekerja dan rezeki yang halal untuk dikongsi bersama keluarga tercinta. Jika dihitung jumlah tahun perkhidmatan Sha di dalam travel industry, sudah menjangkau 1 dekad. Ye sudah 10 tahun Sha berkecimpung di dalam travel industry khususnya dan tourism industry amnya.

Makin lama di dalam industri ini maka makin bertambah pengalaman yang Sha pelajari. Macam-macam ragam dan gelagat pelanggan yang dapat Sha lihat. Biasalah kan pepatah Inggeris ada menyebut "Customer is Always Right".

Dah lama juga Sha tak bawa kumpulan pelancong ke luar negara, paling akhir sekali ialah pada bulan disember tahun 2009 Sha bawa 26 orang pelancong ke Perth Australia. Hurmm...tahun 2013 ni Sha nak start lead oversea tour semula tak? Don't know yet =p

Anyway all the best for my career in Q Partner for year 2013. A year older a year wiser =)

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!