Tuesday, August 14, 2012

Olay Yuna & Friends' Buka Puasa Reunion contest

Assalamualaikum ?


Alhamdulillah, rezeki di bulan Ramadhan. Sha ada sertai satu contest yg dianjurkan oleh Olay melalui Facebook Olay pada bulan lepas dan komen Sha telah dipilih sebagai salah seorang pemenang. Walaupun Sha bukanlah pemenang utama tapi syukur ke hadrat Allah. Walaupun tidak berpeluang untuk berbuka puasa bersama Yuna pada 16 Ogos 2012 ini namun Sha redha kerana mungkin ia bukanlah rezeki Sha. Peluang untuk bergambar dengan Yuna di EVENT 1  dan EVENT 2 dan EVENT 3  tu dah cukup buat Sha happy.

 OLAY 7in1 Day Cream and Night Cream, OLAY 7in1 Foaming Cleanser, OLAY White Radiance Cream Cleanser, OLAY White Radiance Purifying Foaming Cleanser dan Head and Shoulder Shampoo..... Kesemuanya produk ini di bawah satu mother company yg sama yakni 'P and G' atau Procter and Gamble


Komen yg Sha berikan yg telah melayakkan Sha untuk dipilih sebagai pemenang contest ini..


Jom Berbuka Puasa bersama Yuna!
Saya cabar awak untuk berikan jawapan yang lebih kreatif! Tontoni episode “Yuna’ s Reunion” terbaru dan jawab soalan untuk dapatkan peluang berbuka puasa bersama Yuna!

Komen Sha :-
Saya akui bahawa saya seorang yg mudah tertekan ataupun stressed sama ada ketika bekerja di pejabat mahupun ketika tersekat di dalam kesesakan lalulintas. Perkara tersebut turut menyumbang kepada keadaan kulit saya yang tidak sihat.

Terima kasih Olay dan Yuna!!!!

2 comments:

Geng Borak said...

wwaaaahhhh... hebat laaa sha!

akubiomed said...

Tanniah lah walaupun bukan pemenang utama. :-)

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!