Showing posts with label Trudy and Teddy Grand Opening. Show all posts
Showing posts with label Trudy and Teddy Grand Opening. Show all posts

Wednesday, May 16, 2012

Model-Model Sedang Berposing

Assalamualaikum???



Hai semua yg cantik manis [ * _ * ]

Sorry yea sebab tak dapat nak update blog semalam. Ada berita yg sedih untuk kami sekeluarga apabila mengetahui berita abang ipar Sha kehilangan ibu tercinta. Kami sempat pulang ke JB untuk menziarah jenazah dan dah selamat dikebumikan pada pagi semalam, alhamdulillah segala-galanya berjalan dengan lancar. Semoga roh arwah tenang di sana hendaknya.

OK back to topic, sebenarnya idea untuk tajuk entry ni tercetus bila ada sedikit lagi koleksi gambar di sekitar event Trudy & Teddy tempoh hari. So haruslahhhhhh jari-jemari ni pergi meng'edit' kat Photoshop kan? Muahahaha..... So mari kita lihat hasilnya. Cewahhh..

First time ni ngedit gambo gini...Hehe


With MommyNadia dan MommaHolicSeries .. Nanti silalah terjah blog mummy blogger yg hebat ni ye? :)


Dengan Thara dari pihak Nuffnang dan MommyNadia..... Tengok tu, si comel Ryan tak kisah pun bila Aunt Thara dukung dia !!! Haha.... Tak apa janji mommy ada kat sebelah Ryan, kan? Huhu...


Apa sajalah ......


Peniaga berjaya cum mummy blogger yakni... SumiJelly !!!!



Bersama Fazrol, papa blogger yg hadir tanpa wifey dan 2 orang Hero .... hahaha....

Saturday, May 12, 2012

Trudy & Teddy Opening Special at Pavillion KL

Assalamualaikum ????



Hello anda yg manis? Keh keh keh... sorrylah itu direct translation namanya. Hahaha...... OK pada hari Selasa yg lepas Sha ada hadiri satu event Nuffnang yg berlangsung di Pavillion yakni majlis pelancaran butik Trudy & Teddy di Level 5. Rupa-rupanya kat Level 5 tu You All boleh cari semua kedai yg menjual barangan kanak-kanak. Huiiiiiii berderet-deret kedai untuk si kecik You All yg tersayang tu haaaaa..... You name it, you gotta it, babe ! Hiks.

OK untuk event kali ni Sha bawak Damia sebagai tetamu. Ecewahh tetamu lah sangatkan ?? Muehehehe. Kiranya itulah Girl's Day Out kami....Yay!!! 


Itinerary pada hari tersebut bermula dengan sesi pendaftaran dan selepas kami diberikan Goodie Bag, kami boleh terus masuk ke butik dan usha pakaian Trudy & Teddy. Refreshment turut disediakan dan kita boleh makan pada bila-bila masa dan nak makan berapa kali pun boleh !! :) Then ada upacara potong riben sebagai tanda simbolik butik in dibuka dengan rasminya !!!! *clap clap clap*

OK ni salah satu tagline Trudy & Teddy ----> An expression of a mother’s love for her baby. 

Di sini anda boleh dapatkan koleksi pakaian Eropah ala-ala klasik gitu! Tapi konsep pakaian Trudy & Teddy ni sesuatu yg moden dan fesyen yg terkini.  They called it Classic European style !!!

Apa kata anda terjah gambar-gambar di sekitar event ni......


Free Dressing Book upon any purchases + Receive 20% Discount Voucher  when you purchase  RM 250  nett and above + Get a specially designed Floral Tote Bag when you purchase RM 250 nett and above. Promo valid now until 20 th May 2012. Hurry !!!!


Pose model yg tak ada kena mengena dengan Trudy & Teddy. 


Kaedahnya Damia nak duduk kat satu side tu then terus anak mat saleh tu al-tumpang sekaki. 


Cadar untuk baby-cot pun ada dijual.....Overall lah kelengkapan yg dijual kat butik Trudy & Teddy ni. Itu belum I snap gambar stokin,  mittens & booties,  topi, bowtie, hairband, tali pinggang dan yg lain-lain. 


Kebanyakan warna-warna pakaian di butik Trudy & Teddy ni berunsurkan warna-warna pastel macam warna hitam, putih, kelabu, navy blue dan warna perang. Ehhhh tapi ada juga pakaian dengan warna merah jambu yg sangat lembut. :)


Haaa .. tu dia ... a pinky blause !! ...... Lovely !!!


Ohoi ... lihat lah bowtie itu yg nampak sangat handsome bila anak teruna You All pakai...... Ohh a pinky dress too :))


Kelihatan papa blogger menggunakan Kamera DSLR beliau yg masih ada bau kedai. Muahahaha..


Koleksi kasut di butik Trudy & Teddy yg menawan kalbu. Looks elegant !!


OK I kasik zoom sikit... Huhuhu....


Hai cik adik yg sorang ni dah usha dah tu.....  Haha...




Please welcome our new Nuffnang Relations Officer, Mr Darren. Welcome onboard !!!!




Upacara memotong riben. Semua model pun comel-comel belaka dengan pakaian Trudy & Teddy tersebut.  (credit gambar ini kepada Papa Blogger yg saya sebut di gambar atas)


Sebelum balik, kami pose depan butik Trudy & Teddy, Pavilion !!!!! (credit gambar ini kepada Papa Blogger itu juga)





Thank you Nuffnang !!!!! Thank You Trudy & Teddy !!!!!!!!!!