Showing posts with label Antara Android ku dan iphone. Show all posts
Showing posts with label Antara Android ku dan iphone. Show all posts

Thursday, September 13, 2012

iphone 5, iphone 4 s dan perbandingan

iphone 5 , iphone 4 s dan perbandingan

Assalamualaikum?
Hello lovelies. Uols ada rasa teruja atau rasa tergugat iman tak dengan iphone 5? Hehehe. Khabarnya semalam 12 September 2012 telah berlangsung satu event yg dianjurkan oleh Apple di San Francisco, Amerika Syarikat yakni satu event pengenalan terhadap iphone 5.  Another marketing gimmick yg Sha dengar ialah iphone 5 ni bakal keluar sempena nak masuk musim cuti sekolah, yelah November dah start cuti sekolah baik di US mahupun di Malaysia. Kebanyakan parents di US memang ambik cuti sama ketika anak mereka cuti dan kebiasaannya mereka satu family akan pergi melancong  sama ada dalam US yg sebesar-besar alam tu mahupun ke Kanada, benua Eropah atau ke benua Asia. Melalui perkhabaran tu juga iphone 5 akan mula dijual pada 21 September 2012 yakni hari Jumaat minggu depan di 9 buah negara termasuk US. Kalau ikutkan saiz, iphone 5 tu lebih tinggi dari iphone 4 s dan mempunyai skrin yg lebih besar dari iphone 4 s. Katanya lagi iphone 5 lebih laju sebab processor yg paling terkini dalam teknologi Apple. Hehe. Kalaulah dapat seketul iphone 5 ni rasa cam zero to hero lah pulak. Hahaha. *mimpi*