Assalamualaikum?
Hahaha..sebelum uols gelak meh sini Sha gelak dulu. Huhu. Mulai hari ni Sha nak wujudkan satu segemen baru kat blog Sha yakni segmen Memorable Monday. Motip?
Motip utama ialah nak minimisekan atau pun kata lainnya nak kurangkan sedikit 'Monday Blues'. Gitu. So kaedahnya ialah Sha akan taruk gambar-gambar lama Sha dengan harapan ia dapat membangkitkan mood yg telah calar-balar akibat bangun pagi di hari Isnin. Hahaha. Jangan marah ye dan Sha harap uols suka dengan segmen Memorable Monday ni. Kalau uols nak buat segmen yg sama kat blog masing-masing boleh je. #ApeAdeHal. Hihi.
