Saturday, October 20, 2012

ATM akan jadi juara Piala Malaysia 2012

Assalamualaikum??

First of all janganlah uols emo sangat dengan tajuk entry kali ni, cuma pada pandangan Sha pasukan Angkatan Tentera Malaysia atau nama singkatannya ATM mempunyai potensi untuk menggondol Piala Malaysia 2012. Keh keh keh. 



Bagi Sha kedua-dua pasukan mempunyai pemain bola sepak dengan skill yg berbeza-beza contohnya Hairudin Omar, kembar Aidil dan Zaquan dari ATM manakala pemain seperti Inderaputra dan Khairul Fahmi dari the Red Warriors. Both team ATM dan TRW (the Red Warriors) ada player import kan tapi itu cuma satu bonus je. Bagi Sha cukup sekadar kita compare 'apple' to 'apple' iaitu kita bandingkan pemain tempatan yg dimiliki oleh setiap team. Maksud Sha kat sini both team ada player yg hebat dan masing-masing ada 50% peluang untuk menang dalam perlawanan pada malam nanti di Stadium Shah Alam.

Walaupun dah tak ada askar dalam team ATM tapi Sha percaya tentu kesemua pemain ATM ada tahap disiplin dan team work yg lebih tinggi dari pemain the Red Warriors. Siapa sangka, mungkin tahap kecergasan ataupun fitness player ATM lebih tinggi dari player Kelantan? Harap-harap sangat team ATM dapat keberkatan bila berada dalam pasukan Angkatan Tentera Malaysia yg penuh dengan semangat ketenteraan, semangat berjuang dan darah satria ! Hehehe. Go ATM Go !! :))



0 comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!