Sunday, January 8, 2012

Giveaway Budak Nakal

Ting-Tong !!!!! *konon-konon tengah tekan loceng pintu rumah U Olsssss*  ;p


Th3b0r3dsha sangat teruja nak join satu Giveaway ni. To me, as at to date, Giveaway ni yg paling terbaboom lah !! Sebab? Sebabnya hadiah-hadiah dia best betul ! Lagipun awal-awal tahun ni lom ada banyak sangat GA yg tengah berlangsung. Weeeeeeee...:)

Anda nak join? Marilah, mudah jek..Jom follow step by step instruction kat bawah nie :))

1. Kena ada blog. Kalo U Olsss belom ada blog, boleh buat satu blog, ada masa lagik nie sbb tarikh tutup is pada 13 hb February 2012. Fuhhhh banyak masa lagik tu !

2. Kena buat satu entry tentang blog Saya Budak Nakal dan tajuk serta isinya adalah bebas. Haaaaa..senang, bah itu ! Uhuk Uhuk !!

3. Kena letak banner Giveaway tersebut di dalam entry anda. Silalah ke blog Saya Budak Nakal dan copy banner tersebut. Cuba tengok banner yg I dah tempek kat atas tu :)

4. Kena letak video promo di dalam entry anda itu dan adalah digalakkan untuk letak video promo itu di bahagian sidebar juga. Cuba layan video promo yg I dah uplod kat bawah ni. HuHuHu..

5. Kena letak permalink entry U Olsss tu kat blog Saya Budak Nakal. Oppsss bila dah jumpa blog tersebut, anda kena carik entry tentang Giveaway tau !!!! OK, tak mengapa, kat sini th3b0r3dsha dengan generous nya serta baik hatinya akan kasik link entry Giveaway tersebut yeh ===> Giveaway Budak Nakal


 


OK lah sekarang th3b0r3dsha nak cerita sikit fasal blog Saya Budak Nakal.

Sebagai seorang blogger, th3b0r3dsha rasa sangat kagum bila ada perkongsian tentang blog tips di dalam blog Saya Budak Nakal. Ini kerana hampir kesemua blog tips yg pernah th3b0r3dsha baca sebelum ini memberikan blog tips secara umum. Tetapi blog tips yg dikongsikan di blog Saya Budak Nakal sangat terperinci.

Contoh blog tips yg dikongsikan dalam blog Saya Budak Nakal adalah seperti tips-rahsia-trafik-budak-nakal dan soal-jawap-nuffnang-soal-buffered-earnings .

Apabila th3b0r3dsha dah baca blog tips tersebut barulah th3b0r3dsha faham betapa pentingnya untuk seseornag blogger itu ping entry mereka ke website blogger dan forum-forum tertentu. Banyak info berguna yg th3b0r3dsha dapat dari blog tips tersebut!! Contohnya U olsss boleh ping entry U Olssss ke sahabatblogger dan banyak lagi.

Blog Saya Budak Nakal juga ada terangkan tentang 3 perkara penting jikalau seorang blogger inginkan ganjaran tunai melalui Nuffnang iaitu ; Cost Per Click, Cost Per Action dan Cost Per Meter iaitu Buffered Earning.



Th3b0r3dsha sangat teruja bila dah faham ketiga-tiga jenis earning tersebut secara terperinci. I Like !!!

So basically th3b0r3dsha berasa sangat beruntung bila dapat maklumat berguna yakni blog tips dari blog Saya Budak Nakal.  :))

Harap readers blog th3b0r3dsha akan rasa teruja dan akan join contest ni jugak !!! OK p terjah blog Saya Budak Nakal sekarang !!!

hi...tolong re-tweet dan share di wall facebook anda boleh ?

12 comments:

Zila said...

Bess nyer, cam nak join gak but I kasi laluan kat th3bor3dsha win GA nie, but kena kongsi t gift k

Bro Framestone said...

wah tips pasal nuffnang ek...

ok, bro tumpang senyum je la ek

Unknown said...

ok per..semuga berjaya ek

Unknown said...

Heee gelmor gak blog budak nakal tu...
btw gudluck! wink2~

Ayesha Hadijah said...

selamat berjaya :)

AJ said...

saya budak nakal ni terror buat banner kan? review u yang menarik...mb kena add more,what u expect from his blog,kekurangan blog dia,etc..hik3..memandai je...

good luck ya...

Unknown said...

zila

terima kasih atas sokongan moral...:)

Unknown said...

bro framestone

alamak bro dah taiko kan?

dah terkenal ala2 datuk K. huhu

Unknown said...

Farha

hello jom lah join sama-sama...lom due date lagik..huhu. tq yeah

Unknown said...

kak ina

InsyaAllah..mudah mudahan akak....

tq yeah :))

Unknown said...

mrs ayesha

dah berangan-angan ni nak menang...thanks awak ...:)). InsyaAllah

Unknown said...

eyriqazz

yes awak ni mmg teacher onizuka..sentiasa memberi pendapat yg mbina..tq.

insyaAllah

Post a Comment

Terima kasih daun keladi
Esok pagi singgah blog I lagi !!

Boleh? :))

Apa-ape pun terima kasih sebab sudi komen,ye !!